Atsistatymas po gimdymo: patarimai mamoms

Atsistatytmas po gimdymo: patarimai mamoms

Nors nėštumas yra siejamas su ypač ypatingomis bei tauriomis emocijomis, periodas po gimdymo, gali būti ne pats lengviausias. Tad, kaip greičiau bei lengviau atsigauti po gimdymo? Galite būti tikros – atsistatymas po gimdymo bus kur kas paprastesnis bei efektyvesnis, jei laikysitės šių patarimų. 

Ne paslaptis, kad didelė dalis moterų nėra patenkintos savo kūno linijomis ir vos tik grįžusios iš gimdymo namų, ima galvoti, kokias treniruotes lankys ir kokių dietų laikysis. Tačiau svarbu atminti, kad po gimdymo yra svarbus kuo ramesnis bei lėtesnis gyvenimo tempas, tai padės greičiau atgauti prarastas jėgas. Tad apie dietas bei treniruotes tikrai nereikėtų galvoti bent du mėnesius ir net pusmetį, jei buvo atliktas Cezario pjūvis. 

Nemažai daliai moterų po gimdymo yra diagnozuojama anemija arba vitaminų trūkumas. Tad labai svarbi pilnavertė, turtinga mityba. Vartokite kuo daugiau šviežių vaisių, daržovių, pilno grūdo duonos, liesos mėsos, paukštienos, avokadų, aukštos kokybės aliejaus.

Ne paslaptis, kad būtent pakankamas bei kokybiškas miegas yra vienas geriausių būdų  atgauti jėgas bei sustiprinti nusilpusį organizmą. Tačiau ką tik iškeptoms mamytėms labai dažnai tai atrodo tiesiog misija neįmanoma, kadangi vaikelis reikalauja visapusiškos globos bei rūpesčio. Tuo atveju, jei vaikelis maitinamas kas 3 valandas, tačiau jo nemaitinate krūtimi, galite pasinaudoti buteliuku ir dėl vieno maitinimo susitarti su savo partneriu – taip gautumėte net 6 valandas nepertraukiamo miego. Na, ir, žinoma jėgas atgauti bus kur kas lengviau ir tuo atveju, jei prisiminsite, kad tikrai nesate viena – turite daug žmonių aplink, kurie galėtų jums padėti. Tad nesusikraukite visų buities darbų ant savo pečių – paskirstykite juos ir kitiems,  o pati pasimėgaukite valandėle, negalvodama apie buities darbus. Daugiau įdomios bei vertingos informacijos rasite https://laisvalaikis24.lt/category/groziui/.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.