Kaip galite pagerinti savo miego kokybę?

Geras miegas yra nepaprastai svarbus jūsų sveikatai. Miegas padeda jūsų kūnui ir smegenims tinkamai veikti. Geras miegas gali padėti pagerinti jūsų mokymąsi, atmintį, sprendimų priėmimą ir netgi kūrybiškumą. Be to, nepakankamas miegas yra susijęs su didesne rizika susirgti širdies ligomis, diabetu ir nutukimu.

Nepaisant to, miego kokybė ir jo kiekis yra visų laikų žemiausias, nes vis daugiau žmonių, dėl įtempto gyvenimo ritmo, blogai miega.

Kokybiškas miegas dažnai prasideda nuo geros miego praktikos ir įpročių. Tačiau kai kuriems žmonėms to nepakanka. Todėl papildai miegui gerinti yra išeitis.

Jei jums reikia šiek tiek papildomos pagalbos, kad gerai pailsėtumėte miego metu, apsvarstykite galimybę išbandyti šiuos natūralius, miegą skatinančius, papildus.

Melatoninas

Melatoninas yra jūsų organizmo natūraliai gaminamas hormonas, kuris signalizuoja jūsų smegenims, kad laikas miegoti. Paros laikas turi įtakos šio hormono gamybos ir išsiskyrimo ciklui – melatonino lygis natūraliai pakyla vakare, o mažėja ryte.

Dėl šios priežasties melatonino papildai tapo populiaria miego priemone, ypač tais atvejais, kai sutrinka melatonino ciklas. Be to, keli tyrimai rodo, kad melatoninas pagerina dienos miego kokybę ir trukmę. Tai ypač naudinga asmenims, kurių darbo tvarkaraštis reikalauja miegoti dienos metu, pavyzdžiui, pamaininiams darbuotojams.

Be to, melatoninas gali pagerinti bendrą miego kokybę asmenims, turintiems miego sutrikimų. Trumpai tariant, melatoninas sumažina laiką, kurio žmonėms reikia, norint užmigti, ir prailgina bendrą miego trukmę.

Valerijono šaknis

Valerijonas yra žolė, kilusi iš Azijos ir Europos. Jo šaknis dažniausiai naudojama kaip natūralus nerimo, depresijos ir menopauzės simptomų gydymui.

Valerijono šaknis taip pat yra vienas iš dažniausiai naudojamų miegą skatinančių vaistažolių papildų JAV ir Europoje.

Remiantis viena apžvalga, moterų, sergančių menopauze ir esančių po menopauzės, miego kokybė ir miego sutrikimų simptomai palengvėjo po valerijono vartojimo.

Kitas nedidelis tyrimas parodė, kad vartojant 530 mg valerijono nakties miego metu 30 dienų, žmonių, kuriems buvo atlikta širdies operacija, miego kokybė ir trukmė žymiai pagerėjo.

Nepaisant to, dauguma šių bandymų ir tyrimų buvo subjektyvūs. Jie rėmėsi dalyvių miego kokybės suvokimu, o ne objektyviais, miego metu atliktais, matavimais, tokiais kaip smegenų bangos ar širdies ritmas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.